ÁSZF
Általános szerződési feltételek Sós-Kovács Tímea-DSGM szakgyógytornász E.v. -Fejlesztő-Növesztő- szolgáltatásainak igénybevételéhez
A Szolgáltató és a Szolgáltató Weboldalának adatai
Szolgáltató: Sós-Kovács Tímea egyéni vállalkozó
Székhely: Budapest, 1165, Zsenge u 18
Nyilvántartási szám: 87413
Adószám: 56227545-1-42
Egészségügyi szolgáltatás típusa: Gyógytorna
Főtevékenység: Fizikai közérzetjavító tevékenység
Főtevékenység kódja: 9604
Egyéni-vállalkozás neve: Fejlesztő-növesztő
E-mail cím: soskovacstimmi@gmail.com
Telefonszám: +36-20-422-68-62
Weboldal címe: https://www.fejlesztonoveszto.hu
Tárhelyszolgáltató: https://www.webnode.com/hu/?utm_source=text&utm_medium=footer&utm_content=wnd2&utm_campaign=signature
Az ÁSZF hatálya
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) hatálya kiterjed minden olyan szolgáltatásra, amelyet Sós-Kovács Tímea E.v. ( továbbiakban Szolgáltató ) nyújt Pácienseinek ( Dévény terápia, FDM terápia esetén: szülő/gondviselő/kirendelt gyám és gyermeke/gyermekei ).
A Szolgáltató szoptatási probléma, ferde fejtartás, idegrendszeri éretlenség, megkésett mozgásfejlődés, reflex regulációs probléma, izomtónus eloszlási zavar esetén kezelést biztosít barátságos környezetben. A Szolgáltató szolgáltatásait a jelen ÁSZF és a Szolgáltató Weboldala részletezi.
A Páciens adatainak megadása
A Weboldal látogatása, illetve a szolgáltatások igénybevétele előzetes regisztrációhoz nem kötött, de kezelés csak kiadott időpontra történik.
A szolgáltatásokra történő bejelentkezés egyben a jelen ÁSZF és az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezései elfogadásának minősül.
A Páciens által tévesen, illetve pontatlanul megadott adatokra visszavezethető téves időpontfoglalásért, problémáért, hibáért a Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért sem, ha az a tény, hogy a Páciens bejelentkezett valamely szolgáltatás igénybevételére stb., illetéktelenek számára bármely, nem a Szolgáltatónak felróható okból ismertté válik.
Szolgáltatások
A Szolgáltató különösen a következő szolgáltatásokat nyújtja, amelyekre telefonon keresztül lehet bejelentkezni:
- Dévény terápia
- FDM-terápia
- Babamasszázs
- Köpöly kezelés
- Fascia pisztollyal történő kezelés
- Kinesio Tape felrakása
- Funkcionális tréning
- Hegkezelés
- Craniosacralis kezelés
- N. Vagus kezelés
A Weboldalon a kezelések vonatkozásában megtalálható fényképfelvételek és videók csak illusztrációk.
A Szolgáltató és a Páciens telefonon egyeztetik a kezelések igénybevételének részleteit.
A Szolgáltató a Weboldalon részletes leírást tesz közzé az elérhető kezelésekről. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a jelen ÁSZF-ben írtakon kívül egyéb kezeléseket is tartson.
A szolgáltatások megrendelése, a Felek közötti szerződés létrejötte
A szolgálatások igénybevétele előzetes bejelentkezéshez kötött. A szolgáltatások igénybevételéhez szükséges bejelentkezésre telefonon van mód. E-mail útján és a Weboldalon található kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül nem lehetséges a szolgáltatások igénybevételére történő bejelentkezés.
A szolgáltatások igénybevételét bármely nagykorú természetes személy jogosult kezdeményezni, amennyiben a jelen ÁSZF-ben és az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el.
A Szolgáltató a megadott telefonszámon hétfőtől péntekig 8.00-20.00 óráig hívható, azonban a Szolgáltató nem vállal felelősséget a tekintetben, hogy a hívás időpontjában biztosan elérhető lesz, és hogy mikor tudja visszahívni a Pácienst. A telefonon történő időpontfoglalásról és a Szolgáltató székhelyén személyesen történő időpontfoglalásról a Szolgáltató külön e-mail értesítést nem küld.
A Felek között a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés, a telefonon és a Szolgáltató székhelyén személyesen történő időpontfoglalás naptárban történő rögzítésekor jön létre.
A Páciens a Szolgáltatóval telefonon vagy személyesen történő időpont egyeztetéssel a jelen ÁSZF és az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezéseit elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.
A Páciens tudomásul veszi, hogy a szerződés teljesítésének nyelve – a Felek eltérő megállapodásának hiányában – a magyar, a Szolgáltató magyar nyelven nyújtja szolgáltatásait. A Szolgáltató jogosult külön díjat felszámítani arra az esetre, ha a Felek előzetes megállapodása alapján a szolgáltatásait bármely idegen nyelven nyújtja.
A Páciens tudomásul veszi, hogy papír alapú, írásbeli szerződések külön megkötésére nem kerül sor.
A Páciens a lefoglalt időpontot az azt megelőző huszonnégy (24) óráig, kizárólag e-mail vagy telefonhívás útján, illetve SMS-ben mondhatja le díj felszámítása nélkül. Ezt követően történt lemondás esetén a Szolgáltató huszonnégy (24) órán belüli lemondás esetén a mindenkori kezelés összegének felét, tizenkét (12) órán beüli lemondás vagy le nem mondott időpont esetén a mindenkori kezelés teljes összegére jogosult. A Páciens ezt a díjat három (3) napon belül köteles megfizetni a Szolgáltatónak a díjbekérőjén vagy számláján szereplő számlaszámra történő átutalással. A Szolgáltató egyedi mérlegelés alapján dönthet úgy, hogy elengedi a lemondott vagy igénybe nem vett szolgáltatás kapcsán részére járó díjat.
Amennyiben a Szolgáltató mondja le a Páciens által lefoglalt időpontot, a Szolgáltató semminemű költség megtérítésére vagy kártérítés megfizetésére nem köteles.
A Szolgáltató az időpont bármelyik fél általi lemondása esetén sem kötelezhető soron kívüli új időpont adására.
A szolgáltatások díja, fizetési feltételek
A kezelések igénybevételének díjai a Fejlesztő-Növesztő.hu Weboldalon megtalálhatók. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a kezelések igénybevételének díját egyoldalúan módosítsa. A díjak változása a Weboldalon történő megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.
A Páciens a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások díját az igénybevételt követően a Szolgáltató székhelyén készpénzben vagy bankkártyával köteles rendezni. A Szolgáltató nem köteles megkezdeni a kezelés következő alkalmát, amíg az előző alkalom díja nem került rendezésre.
A Szolgáltató székhelyén a MyPos rendszerén keresztül van mód bankkártyás fizetésre.
A Szolgáltató a Számlázz.hu keresztül állítja ki számláit. A Szolgáltató e-mail útján küldi meg a Pácienseknek a számláit. A Szolgáltató jogosult elektronikus számla kiállítására.
Ha az időpont lefoglalását, így a Felek közötti szerződés létrejöttét követően olyan jogszabályváltozás kerül elfogadásra, vagy olyan hatósági intézkedés meghozatalára kerül sor (deviza-, vám-, adó-, illetékváltozás stb.), amely a díjat kényszerűen érinti, a Szolgáltatónak jogában áll a díjat egyoldalúan módosítani, de csak olyan mértékben, amilyen mértékben a jogszabályváltozás vagy az állami, hatósági intézkedés azt indokolja.
A teljesítés helyszíne és időtartama
A szolgáltatások nyújtásának helyszíne a Szolgáltató székhelye. A Szolgáltatónak nincs külön meghatározott nyitvatartási ideje, a szolgáltatások, kezelések előzetes bejelentkezés alapján vehetők igénybe, illetve a Szolgáltató székhelyére történő belépés előzetes egyeztetés alapján lehetséges.
A Szolgáltató székhelyén rendelkezésre áll a kezelés elvégzésére alkalmas helyiség. A Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal a Pácienseknek, illetve a helyiségbe látogató személyeknek a Stúdióba bevitt, illetve az helyiségben elhelyezett értéktárgyaiért.
A Szolgáltató székhelye előtt közterületen lehetséges a parkolás, a Szolgáltató parkolóhelyet nem biztosít. A parkolóhelyek rendelkezésre állása tekintetében a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
A kezelések időtartama: 50 perc, amennyiben azok megkezdésére időben sor kerül. A Páciens olyan időpontban köteles kezelésre alkalmas állapotban megjelenni, hogy a lefoglalt időpontban a kezelés elkezdhető legyen. Amennyiben a Páciensnek felróható okból nem kezdődik meg időben a kezelés, a Szolgáltató nem köteles meghosszabbítani a lefoglalt alkalmat. A kezelések során a Páciens a kezeléshez alkalmas öltözéket köteles viselni.
14 év alatti kikorú személy kezelésére csak törvényes képviselője jelenlétében kerülhet sor.
A Szolgáltató nem felelős a kezelések elmaradásáért, amennyiben a nem teljesítés, vagy nem megfelelő teljesítés olyan esemény következménye, amelynek során a Szolgáltató ellenőrzési körén kívül eső, előre nem látható körülmények akadályozzák a működését, ideértve különösen – de nem kizárólag – a tűzesetet, árvizet, vihart, lázadást, zavargásokat, háborút, nukleáris balesetet, terrorcselekményt, az eszköz- és anyagbeszerzési nehézségeket, harmadik fél magatartását, kedvezőtlen időjárási körülményeket, egészségügyi veszélyhelyzet miatti korlátozások, lezárások, bezárások vagy munkaerőhiány esetét, kijárási korlátozások, rendkívüli infláció, rendkívüli munkanélküliség, rendkívüli munkaerőhiány, illetve vásárlóerő hiány esetét, a jogi és szabályozási környezetben bekövetkezett jelentős változásokat, előre nem látható piaci eseményeket, valamint mindazon eseteket, amelyek során a Szolgáltató gazdasági tevékenysége észszerűen nem folytatható (együttesen: vis maior). A Szolgáltató a szerződés jelen pontban írt nem teljesítése vagy nem megfelelő teljesítése miatt nem kötelezhető semminemű költség megtérítésére vagy kártérítés fizetésére.
Elállás a szerződéstől
Amennyiben a Páciens a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) alapján fogyasztónak minősül, azaz a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) rendelkezései alapján gyakorolhatja elállási jogát.
A szolgáltatások (kezelések) esetében a Páciens a szerződés létrejöttét követő tizennégy (14) napon belül jogosult elállni a szerződéstől.
Amennyiben az Ügyfél olyan időpontot foglal, amely egyébként az elállásra nyitva álló tizennégy (14) napon belüli időpont, a Páciens általi időpontfoglalás egyben a Páciens azon kifejezett nyilatkozatának minősül, hogy a Szolgáltató a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítését már az elállás határidejének lejárta előtt kezdje meg.
A Korm. rendeletben és az ÁSZF-ben írtakon kívüli esetekben a fogyasztónak minősülő Páciens nem jogosult elállni a szerződéstől.
A Szolgáltató jogosult a szerződéstől elállni, ha a szolgáltatások teljesítése a Szolgáltató vagy a Páciens oldalán felmerülő bármilyen akadályba ütközik. A Szolgáltató a jelen pontban írt elállási jogának gyakorlása miatt nem kötelezhető semminemű költség megtérítésére vagy kártérítés fizetésére.
Szavatosság
A Szolgáltató a Ptk. vonatkozó szabályai szerint teljesíti szavatossági kötelezettségét.
A Szolgáltató az általa nyújtott szolgáltatásokra jótállást nem vállal.
Adatkezelés
A Szolgáltató a Páciens által rendelkezésére bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a jelen ÁSZF alapján létrejövő szerződések teljesítése és azok feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében kezeli. A Szolgáltató a Páciens adatait kizárólag a jogszabályok erre vonatkozó rendelkezései alapján, illetve a jelen ÁSZF alapján létrejövő szerződések teljesítése érdekében adhatja át harmadik személy részére. A Szolgáltató az Ügyfél adatainak kezelésekor az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről ("GDPR") és az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, az egészségügyi és a hozzájuk kapcsolódó személyes adatok kezeléséről és védelméről szóló 1997. évi XLVII. törvény és az egyéb adatvédelmi és vonatkozó jogszabályok mindenkor hatályos rendelkezéseinek eleget téve kezeli, és minden esetben megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, amelyek a megfelelő biztonságos adatkezeléshez szükségesek.
A Szolgáltató a Weboldalon és székhelyén közzéteszi a mindenkor hatályos Adatkezelési Tájékoztatóját.
Panaszkezelés
Panasz esetén a Páciens azt személyesen vagy telefonon szóban, illetve a Szolgáltató Weboldalán található kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, a Szolgáltató e-mail címére vagy a székhelyének címére küldött levéllel tudja közölni a Szolgáltatóval.
A panasz szóbeli bejelentése esetén, amennyiben mód van rá, az azonnal megvizsgálásra kerül, és a panasz megalapozottság esetén a Szolgáltató ésszerű időben intézkedik a panasz orvoslása tárgyában. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása annak jellege miatt nem lehetséges, abban az esetben a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és köteles annak egy másolati példányát az Ügyfélnek megküldeni.
Az írásban bejelentett panaszt a Szolgáltató harminc (30) napon belül köteles írásban megválaszolni, elutasítás esetén köteles annak okát részletesen megindokolni.
A panasz elutasítása esetén a Páciens jogosult kezdeményezni a területileg illetékes hatóság, békéltető testület vagy bíróság eljárását. A Páciens betegjogi képviselőhöz is fordulhat. A Szolgáltató a jogorvoslati lehetőségekről az illetékes hatóságok elérhetőségére is kiterjedő módon köteles részletes tájékoztatást nyújtani a Páciensnek.
A fogyasztóvédelmi hatósági feladatokat a fogyasztónak minősülő Páciens lakóhelye szerint illetékes kormányhivatalok látják el, amelyek listája itt található: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag
A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a Páciens előzetesen közvetlenül a Szolgáltatóval is megkísérelje a vitás ügy rendezését. A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. A békéltető testületek listája itt található: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/bekelteto_testuletek. A békéltető testületekről bővebb információ itt érhető el: https://www.bekeltetes.hu
A betegjogi képviselők elérhetőségei itt találhatók meg: https://www.ijsz.hu/kepviselok1.html
A Páciens jogosult a fogyasztói jogvitából származó követeléseinek bíróság előtti érvényesítésére is polgári eljárás keretében, a Ptk., valamint a Polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
Egyéb rendelkezések
A www.fejlesztonoveszto.hu mint weboldal szerzői jogi műnek minősül. A Weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, többszörözése, újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulásával, a Weboldalra történő hivatkozással minősül jogszerűnek.
A Weboldalon a kapcsolatfelvételi űrlap használata feltételezi a Páciens részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.
A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra történő csatlakozás, annak hibája vagy a kapcsolat megszakadása miatt következett be. A Pácienst terheli a számítógépe vagy egyéb eszközei, illetve az azokon található adatok védelmének kötelezettsége.
A Szolgáltató bármikor jogosult a jelen ÁSZF rendelkezéseinek egyoldalú módosítására. A módosítás a Weboldalon történő közzététellel és a Szolgáltató székhelyén történő kifüggesztéssel egyidejűleg lép hatályba.
A jelen ÁSZF, illetve az annak alapján létrejövő szerződés valamely rendelkezésének esetleges érvénytelensége a többi rendelkezés érvényességét nem érinti. A Szolgáltató nem rendelkezik a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény szerinti magatartási kódexszel.
A Felek az esetleges vitáikat mindenekelőtt békés úton, tárgyalások útján kísérlik meg rendezni.
A szolgáltatások jellemzőivel, részleteivel, illetve azok igénybevételével kapcsolatos kérdésekben a Szolgáltató a jelen ÁSZF-ben rögzített telefonszámon, e-mail címen keresztül áll rendelkezésre hétfőtől péntekig 9.00-17.00 óráig. A Szolgáltató nem vállal arra vonatkozóan felelősséget, hogy az e-mail üzenetekre és a telefonhívásokra milyen határidővel tud válaszolni.
A Páciens kijelenti, hogy a jelen ÁSZF rendelkezéseit a szerződéskötést megelőzően alaposan átolvasta, annak tartalmát megértette, külön észrevételt arra nem tett, annak rendelkezéseit értelmezést követően kifejezetten elfogadja, azt magára nézve kötelezően elismeri. A Páciens kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Weboldalon az erre vonatkozó ablak kijelölésével úgy nyilatkozik, hogy az ÁSZF-et elolvasta, és későbbiekben nem hivatkozhat arra, hogy annak tartalmát vele ténylegesen nem ismertették, vagy azt nem ismerte meg.
A jelen ÁSZF-ben, és az annak alapján létrejövő szerződésben nem szabályozott kérdésekben a magyar jog szabályai irányadók, különös tekintettel a Ptk., a Korm. rendelet és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezéseire.
A jelen ÁSZF 2024.04.01. napján lép hatályba és határozatlan időre szól.
Budapest, 2024.04.01.